10. Sınıf Dil ve Anlatım Sayfa 52 Cevapları

Posted on
  • 21 Aralık 2012 Cuma
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 10. Sınıf Dil ve Anlatım Sayfa 52 Cevapları
    Sayfa 52
    Tablodaki özelliklerden
    1- 1.Metin
    2- 1.Metin
    3- 2.Metin
    4- 2.Metin
    5-6-7 - 1.Metin
    8-9 - 2.Metin
    10-11 -1.Metin sadece bu kadar yaptık 3.Etkinlik ve 53.sayfa benimde ödevim umarım yardımcı olmuşumdur..

    52. sayfadaki tablo şöyle

    Doğrudan Anlatım 1.Metin hepsi. İç taraflarında ağaçların yüksekliği elli,altmış metreyi bulur. buradaki bulur doğrudan anlatım olduğumu gösterir vb..
    Dolaylı Anlatım 2.Metin. Annesini tanımıyormuş burdaki -muş dolaylı anlatım oldugunu gösterir. vb..
    10. Sınıf, Dil ve Anlatım, Sayfa, 52, Cevapları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Çalışma Kitabı