Cok anlamlık Cümller

Posted on
  • 27 Şubat 2012 Pazartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • Cok anlamlık Cümller
    5 Farklı cümle demişsin yani yan anlam falan kullan dememişsin ona göre;
    5 Bağlamak;
    Tayfalar rıhtıma girmek için ipleri bağlıyordu.
    İpi bağlaması için attım ama artık çok gecikmişti.
    Onun söyledikleri beni bağlamaz.
    Onun bağladığı düğümler ne zaman sağlam oldu.
    Ona bağlamasını öğrettim.
    5 İzlemek;
    İçeride televizyon izliyordu.
    Onları gizli bir şekilde izliyordu.
    İzlemek göreceli bir kavramdır.(  )
    İngilizce filmler izleyiniz ingilizceniz gelişir.
    Onları sevgiyle izliyordu.
    5 Kapatmak;
    Bilgisayarı kapatması için defalarca uyardım.
    Dükkanı akşam çırak kapatacak.
    Onun açıklarını ben kapatmam.
    Utancından yüzünü kapattı.
    Kapıları kapat ve hızlı ol.

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Çalışma Kitabı